Magura Vyron elektronikus vezérlésű nyeregcső teszt
2016. 06. 23. 20:28
Szerkesztőség
Igen, jól olvasod a címet, az elektromosság a kerékpár meghajtások, a váltórendszerek és a telók után a nyeregcsövek piacára is beszivárgott!
Vajon kell még ez is nekünk, vagy elég lesz már a különböző akkuk töltögetéséből? Egyáltalán van ennek valós alapja, vagy a marketingesek akarnak megint lenyomni valamit a torkunkon?
Járt már nálunk a Magura elektronikus vezérlésű teleszkópos villája, melyet eléggé megszerettünk, végül azonban mivel nem került be az országba, ezért nem jelent meg teszt sem róla. Pedig jó kis cucc volt, főleg automata üzemmódban és még rugóstag is kapható hozzá (szintén nem itthon). Hogy miért említjük meg mindezt? Azért mert a Magura is rendszerben gondolkodik, és amikor megalkotta a kormányra szerelhető vezérlőegységet, akkor már belekerült a kis középső nyomógomb, ami mostanra meg is kapta a funkcióját. Ezzel kapcsolhatod a kis mágnesszelepet a dropper post-ban.
Tehát egyetlen vezeték nélküli vezérlőről zárhatod a teleszkópodat, a rugóstagodat, és kezelheted a nyeregcsövedet. Ez lenne az ideális eset, ha minden Magura a bringában. Jelen esetben csak a a nyeregszárat vettük górcső alá. A fejben található a miniatűr akkumulátor, ami egy feltöltéssel nagyjából 400 nyitást/zárást tud végrehajtani. Ez azt hiszem több mint elegendő, még egy hosszú távú maratonversenyre is. Attól sem kell megijedni ha teljesen lemerülne (bár erre többször is figyelmeztet), mert utolsó (20) lehelletével még nyit a szelep és felső végállásba kerül a nyeregcső, így nem kell hazatekerni majom pózban, és közben csipog is.
Idén is különleges programmal várja a repülés szerelmeseit a negyedik Budaörsi Airshow augusztus 21-én. Régi és új repülőgépek, légi- és földi bemutatók, kiállítások és gyermekprogramok is várják az érdeklődőket a Budaörsi Repülőtéren.
Az elmenés legnagyobb előnye mindössze két percnél tetőzött, miközben a főmezőny élén leginkább a Team BikeExchange és a Jumbo-Visma sorai diktálták a tempót.