Nem panaszkodhatunk a fényerővel kapcsolatban sem, mivel az XPG CREE LED 200 lument tud, és a dobozán lévő táblázatból azt is megtudod, hogy 2600 LUX-ot tud 1 méteren mérve. Sajnos ezzel az adattal pont semmit nem érünk, mert LUX-ot nem 1 méteren szoktak mérni, hanem a valós 5-8 méteres távolságban, hiszen nem a bringa elé nézel közvetlenül. Mindenesetre simán el lehet vele boldogulni a full sötétben is, ahol nincsen közvilágítás. Ahogy a képen is látszik, nagyjából 20 méterrel a bringa előtt még megvilágítja az utat és ez bőven elég 30 km/h-ig. Három fokozatban állítható a fényerő, városban felesleges maxon használni. A fényén látható, hogy van egy világosabb központi mag, ami nem túl szerencsés, jobban szeretjük a homogén megvilágítási képet, mert a pupilla a fényesebb részhez alkalmazkodik.
A hátsó villogóban hét apró fényforrás (crips on board) világít meglehetően „éles” fénnyel, és bármelyik főfény üzemmódnál aktiválható, sőt magának a hátsó villogónak is három üzemmódja van. A teljesen vízálló alumínium házban egy lítium-polimer akkumulátort is elrejtettek, ami 1,5-40 órás üzemidőt biztosít. Városi használat esetén biztosan elég lesz hetente egyszer-kétszer tölteni. A sisakkonzol tépőzáras megoldású, a kis súlyú (100 g) lámpát stabilan tartja, és legalább arra világítasz amerre nézel. A konzol alja vastag gumírozást kapott ami nem csak védi a fejvédő festését, hanem az elmozdulást is megakadályozza. 24 órás versenyekre kiegészítő „kanyarba benézős” lámpának is ideális.