A rejtett motor magyar feltalálója, Varjas István szerint a hátsó kerekekben lehet a titkos meghajtás. Gyanúsnak találta, hogy a 2015-ös Touron a Sky csapat időfutam kerékpárjainak hátsó kerekei 800 grammal többet nyomtak, mint a többi csapatéi. A Sky szóvivője tagadta, hogy bármikor mechanikai doppingot használtak volna, a súlytöbblet csak a jobb aerodinamika miatt volt.
A hallgatás ára kétmillió dollár
Varjas azt állítja, hogy a technológia 1998 óta létezik. Akkor adott el ugyanis egy motort, de a meg nem nevezett vevő exkluzív jogokat vásárolt. Varjas tíz évig nem adhatott el másnak ilyen szerkezetet, és nem is beszélhetett róla. Ezért kétmillió dollárt fizettek neki.
Három évvel ezelőtt az Armstrong doppingdoktoraként elhíresült Michele Ferrari is meglátogatta a feltalálót, hogy megértse a szerkezet működését. Armstronggal kapcsolatban is felmerült már, hogy használta a rejtett motort, de ő tagadta ezt egy interjúban.