Az ifiknek 105,6 kilométert kellett teljesíteni. Összesen 6 ország 66 versenyzője indult a megmérettetésen, a magyar válogatott a következő összetételben: Karl Ádám, Orosz Gergő, Kiss Hunor Máté (KONTENT-DKSI), Dian Ábel (Degavi Tipográfia), Forray András (KSI-Csepel SE), Sipos Máté (Dr. Bátorfi-Agria KTK), Hetényi Gergely (Degavi Tipográfia), Neri Chrystopher (Degavi Tipográfia), Stodulka András (Degavi Tipográfia), valamint Molnár Gábor, aki a BVSC-Zugló színeiben indult. A szervezők nehéz körpályát jelöltek ki, amelyből hármat kellett teljesíteni, az első két kör végén pénzdíjas részhajrá volt.
“A verseny elején egyből hárman megszöktek, köztük az FSZSE-FTC kiválósága Orosz Gergő. Az első kör végén másik hat versenyző csatlakozott a szökevényekhez, köztük a másik magyar Karl Ádám, a Degavi Tipográfia kiváló bringása. A mieink okosan versenyeztek. Mind a két hajrát Orosz felvezette Karlnak, az ellenfeleknek esélyük sem volt beleszólni a hajrába” – számolt be a versenyről Rusovszki Gábor, az országúti utánpótlás válogatott csapatvezetője. “Sajnos a harmadik kör elején Karl Ádámnak eltört a fékváltókarjában egy alkatrész. A verseny hátralévő részében az ujjával kellett tartania a kart hogy a váltó ne váltson le. Az utolsó hegyen teljesen szétszakadt az élcsoport, a verseny első pillanatától szökésben lévő Orosz leszakadt másik két társával. A technikai problémával küzdő Karl Ádám még fel tudott zárkózni az első négy versenyzőhöz. Az utolsó kilométeren a cseh Petr Klabouch robbantot, és 100 méteres előnyre tett szert, amit a célig megtartott. A véghajrába Karl Ádám nem tudott beleszólni, de így is dicséretes a 4., illetve Orosz Gergő 7. helye.”
Gratulálunk a fiúknak!