Annak ellenére, hogy bizonyos országokban a COVID-19 koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozások eredményeként, a kerékpáros termékek értékesítése egy korábban soha nem látott szintre ugrott - az amatőrök körében a beltéri edzések népszerűsége vitte a prímet, Nagy-Britanniában a görgők értékesítése terén a Sigma Sport mintegy 977%-os növekedést ért el, míg a francia Decathlon sportáruházlánc Európára levetítve négy számjegyű növekedést mutatott – a kerékpárgyártók sem úszták meg a gazdasági visszaesés következményeit.
Az egyik holland szakportál információi szerint valószínűsíthető, hogy a Bianchi távozik a Team Jumbo-Visma csapata mellől, akik a pletykák szerint Cervélo kerékpárokkal folytathatják.
„Az együtt töltött évek során sikerült előrelépnünk – mondta Richard Plugge a Jumbo-Visma csapatvezetője. – Együtt nőttünk fel. Az innováció mindkét fél számára kiemelt fontossággal bír, büszkék vagyunk arra, hogy hozzájárulhattunk a márka fejlődéséhez.”
WorldTour és ProTeam szinten a kerékpárgyártók általában szponzorációként adják a bringákat – sokszor pénzügyi hozzájárulással kiegészítve -, míg az alsóbb, kontinentális vonalban, technikai szponzorációban diszkontárakon jutnak hozzá a klubok a sporteszközökhöz. Az elmúlt hónapokban fellépő gazdasági problémák ellenben jó néhány gyártót arra késztettek, hogy újragondolják ezeket a támogatásokat.
A Bianchi – amely 2014 óta szponzorálja Primoz Roglic klubját – mellett az AG2R La Mondiale mögött álló Merckx (2019 óta szponzor) és a Lotto Soudal sorát támogató Ridley (2005 óta versenyeznek a márkával) is a szerződése felülvizsgálatára készül.