Nem véletlen a kiemelt figyelem, hiszen most olyan MTB szettel találkoztunk, amire már régen volt példa a Shimano-nál.
A mérés célja, hogy az üzemeltetést végző Magyar Közút Nonprofit Zrt. hatékonyabban, az igényeket jobban kiszolgálva és gazdaságosabban lássa el a közel 1000 kilométernyi külterületi kerékpárút üzemeltetését.
Fordítva ez nem működik: egy monti besuvasztása egy országútira méretezett szállítóba többé-kevésbé lehetetlen.
Aztán a koronavírus közbeszólt, aminek a tesztelés szempontjából kifejezetten örülök, mert így majdnem 2 hónapig nálam lehetett a legfullosabb Giant országúti kerékpár, a 2021-es TCR Advanced SL 0 Disc.
A japán óriás megtalálta benne a kényelem és hatékonyság egyensúlyát, melynek köszönhetően bátran viselhető egész napos bringázások során is.
A második körben természetesen szeretnék a női mezőnyre is kiterjeszteni az érdekképviseletet.
Józanul belegondolva nem elvetélt ötlet, hiszen télen nem biztos, hogy a koszos, kint használt bringánkat szívesen bevisszük a tiszta szobába a TV elé, ha éppen görgőzni szeretnénk.
A 20 éves tehetség nyilatkozata alapján izgatottan várja a következő szezont és szeretne megfelelni a kihívásoknak.